Kalender

mandag, mai 28, 2012

Marerittet - en suksess

Tidenes første Mareritt ble gjennomført med overraskende stor deltakelse. Hele 15 (?) ryttere sto på startstreken. Blandt dem var tidligere verdensmester i BMX, Sigmund Lutsi med, samt storfavoritt og trekkplaster Arild Fjelde.



Det gikk som det måtte gå. Arild vant med en tid på ca 37 minutter. Like bak kom Jørn Skogland på en finfin andreplass, mens Ingvar  Myklebust kapret siste plass på pallen.

Veldig kjekt at så mange ble med. Neste år blir vi kanskje enda flere, og med litt bedre merking av løypene så er det nok ikke så mange som kjører feil heller (eller hva, familien Lutsi ?)

Alt i alt en skikkelig trivelig opplevelse.

Skriv gjerne navnet og slutttiden din i kommentarfeltet.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Terje Lutsi 47:20 inkludert en liten omvei...
http://connect.garmin.com/activity/182882645#.T8Naoc3hiA4.facebook

Anonym sa...

Jonni: 54min. Fornøyd med tida til tross for fleire feilkjøringna, utforkjøring , forbikjøringa, fall, punktering og krasj med en stor ukjent VAN med kjennetegn SP 666666.

Anonym sa...

ingvar myklebust : 40min. ingen dårlige unskyldninger....

J! sa...

Jørn V 44:24

Anonym sa...

Jørn Skogland.
Kom inn ca 10 sekunder bag arild. men så hadde jo han slept meg me igjønå heila løypå + han trynte i grusen me selshammeren....

Jani sa...

Kom eg før elle itte deg Jørn. Tror eg må ha vert mellom 40 og 44

J! sa...

Du kom før meg