Kalender

mandag, mars 28, 2011

Sviland - Høle 5-3

Om det var savnet av den skikkelig bortreiste Jani  som gjorde at de første 20 minuttene av denne kampen var årsverste vites ikke, men faktum er at det var skammelig dårlig.
Det finnes ikke noe verre enn å tape for Høle, denne kampen måtte vinnes. Grep ble tatt. Laget ble justert......og vi slapp inn et pissemål. Heldigvis tok Svein ansvar og skallet inn et mål på corner like etterpå.

1-1 pause.

Vi giret litt opp i andre omgang anført av en sprudlende John Arne som i sin andre kamp for året scoret sitt andre og tredje mål. Imponerende. Dagens prestasjon var det nok Arild som stod for. Ingen vet hva som gikk av ham, kanskje aller minst ham selv, men da han mottok en feilpasning fra Morten (!) like utenfor 16 meteren hadde han ikke noe bedre å gjøre enn å sende av gårde et herlig skudd som duppet frekt over keeper og rett i mål. Årets treningskampmål !

Høle scoret fire mål, men desverre for dem, og heldigvis for oss, var det ene et selvmål. Det må likevel sies at dette er et av de bedre hølelagene vi har spilt mot. De kommer virkelig til å bite ifra seg i år. Lykke til.

Dagens sitat kom fra kenneth:
Det rakner med en gang jeg går ut. Tror nesten jeg må spille fast i år.


En liten oppdatering: 
denne kampen var Arilds 100 kamp for Sviland. Gratulerer. 

4 kommentarer:

Jani sa...

Kanon bra gutta. Håpe bare resultatene holder seg til seriestart mot muskel. Gleder meg til å følge den kampen live. Noen som gidder å oppdatere kampen minutt for minutt.

Anonym sa...

hvis noen kan skaffe meg en mobil med STORE taster så kan jeg tekste deg underveis i kampen Jani.....
Ronny

Anonym sa...

vet du ka eg prøvde på jørn? :)


Minstemann

J! sa...

Det er alltid umulig å vite hva du prøver på.