Kalender

søndag, januar 02, 2011

SESONG 2011

Dette året trener a-lage for seg sjøl,b-laget blir med Tor? og Toro?.Dagene me ska trena på e ennå ikkje heilt bestemt,ryktene seie att der e ett par spelara som er opptatt man og onsd,så så ska me ikkje vera vanskelige me å bytta daga.

Får att me ska få te ei a-gruppa må di som eg vil ha me,faktisk villa verme å trena ,å spela kampa,både heima på sviland,og f,eks på Forsand.
Sesongen i 2010 var me 1 gong adle mann på trening,og de e ikkje någe kjekt,ikkje for meg eller di som pleie komma på treningane,me slide vel mest me enn keeper,får håba att Ronny kan verme å bidra på den biten,eller må me satsa på Tommy?eller Jani?
Ellers så e eg i snakk me Hana om me kan få lov te å trena 1 gong i vegå på kunstgras-banen på Fjedle,å de hørres låvanes ud de.
Di ivrigaste av dokke vet vel att der e ca 5 cm me is på heile grus-banen,så me starte inne i gymsalen dette året,gudane vett kor lenge me blir ine i den salen.A-troppen som eg har tenkt på består av:RONNY,TOMMY,JANI,JØRN,TROND,MORTEN,ARILD,ALEKSANDER,TIMMI,ODDI,
SVEINUNG,SEMB,KJETIL,OLI,TORE B?JONNIBOY?ESPEN O?SVEIN
Har og vert i snakk me ett par kara frå Hana men me får sjå,HÅBE Tore,jonniboy,espen iallefall blir me oss neste år,mer spelara =mer konkuranse om plassane på lage,og de trenge me


KENNETH
P.S TRENGE ENN NYE OPPMANN DENNE SESONGEN.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Er det noen tanker bak hvem som er nevnt først og sist? Er de beste spart til sist, eller er det etter plassering på banen???
Ellers, så hadde det vært knall å få trene på kunstgress!! Bra Kenneth!

Svein

Anonym sa...

Spare alltid de besta til slutt,Svein
kenneth

Anonym sa...

hmmmm kenneth, vildu ha meg me eller? siden du spare di siste te slutt??? eg står jo fysst....

Anonym sa...

Ingen mulighet for og spille seg inn på alaget i år ?

Anonym sa...

Ronny,klart eg vil du ska varme å spela ball,MEN EG VIL DU SKA KOMMA Å TRENA OG,ALT BLIR SÅ MØJE KJEKKARE VISST ME HAR EN KEEPER ELLER 2 PÅ TRENINGANE
Kenneth

P.S ME TRENE INNE I GYMSALEN PÅ SVILAND SKULE MAND-ONSD KL 7,DE HAR ME GJORDT I NÅGEN VEGE ALLEREDE

Anonym sa...

OK! sga nok få gang på skroten snart..... kanskje til uka???
Ronny