Kalender

lørdag, oktober 13, 2007

Sesongen er slutt, neste sesong begynner nå


Ved å ha levd opp til den almenne oppfatningen av hvordan den almenne 5.div spiller oppfører seg på kamp og trening gjennom et helt år ble sesongen avsluttet med et direkte flaut tap som vi ikke skal gå mer inn på nå.

Nå skal vi tenke fremover. Av den grunn vil det allerede nå bli åpne fellestreninger, eller såkalte try-outs, hver mandag på grusen kl 2000 fremover. Alle er velkomne , både unge og gamle, lokale og perifere, gode og dårlige. Dette blir fotball preget av hoftefeste og upresise langpasninger. Altså noe for enhver. Kom kom

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis man ser på holdingene til spillerne på bildet, så er det ett godt bevis på hvorfor Sviland ikke kommer blant topp 3 denne sesongen. Sjekk hvor interesserte spillerne er i å vinne neste ball :-) Håpe på bedre holdninger til neste år, lykke til.

J! sa...

Nå var det vel ikke akkurat direkte en spillsituasjon som er avbildet heller. Tror muligens det var en skade-, eller enda verre, en straffesituasjon. Det eneste som kan fastslås ut fra bildene er at det er kaldt...

Anonym sa...

Pen han nr. 3 der...

Anonym sa...

Meget sterkt oppmøte på trening på mandag....

J! sa...

Blir sikkert ikke bedre på mandag heller. Det er visst et lag som heter Vingling som spiller kamp da...

Anonym sa...

Ja ja, d e ikje vingling kamp i dag, den va i g�r, d� vingla de n�ge j�vligt, s� n� ska eg testa ud de nye grusskon� mine. :)

Anonym sa...

Va på trening i går, men gjett kor mangen så kom, jo 1 stk, meg. eg så sko testa ud de nye grusskonå mine, tog meg heller en joggetur i melsheiå istede.