Kalender

tirsdag, august 15, 2006

Brusand-Sviland 2-7

Sviland stilte følgende lag:
442:Øystein-Tore E,Tore B,Kenneth,Geir-Jørn,Frode,John Arne,Oli-Hening,Jarle
andre spillere som var involvert i kampen var Schoopp,Magnus,Stian,Mark,Toro,Morten,Burre,Jan Tore.


Siden det blei så mange mål så for eg først ta målscorerane til Sviland i rekker følgen de blei scoret:
0-1 Oli:gjennomløp og skudd frå skrå vinkel
1-1 Brusand
1-2 Schoopp: Bra treff med høyre fot etter corner
1-3 Geir(str): Har roen på straffe han Geir
1-4 Jørn: scorer aleine med keeper
1-5 Jarle: kranglet ballen i mål etter duell med Keeper
1-6 Stian:Såg ikkje målet(var sikkert fint)
2-6 Brusand
2-7 Mark: lobbet vakkert over målmann

Første Omg var dårlig av Sviland. Innsatsen frå Viking kampen var borte og Svilands spillerne virket usikkre og slo for det lengsta lang mot Jarle.
Sviland blei i store deler presset nedover på banen, uten at Brusand fikk skape så veldig mange sjanser.
Så det var en ikkje heilt fortjent 2-1 ledelse Sviland gjekk med til pause i allefall ikkje etter spill og sjanser.
Geir var som vanligt sinte i pausen, men det hadde han all grunn til og.
Innsatsen og spillet Sviland viste var dårlig.
Andre Omg. var mye bedre for Sviland innsatsen og spillet var mye bedre.
Og plutselig har Sviland begynt å scora mål! Scoret sju mål på 10-12 sjanser og det må jo vera effektivt og bra.
Straffemålet til Geir var vel egentligt ikkje noen sjanse, for det sko aldri ha vært straffe!
Hening bør slutte i jobben og komme seg på første fly til Los Angels og Hollywood.:-)
Så alt i alt var dette en grei kamp for Sviland,en god og en dårlig omgang eller omvendt.
Vil ikkje trekke frem noen særlig med enkelt spillere, men eg synes Magnus og Tore klarte seg bra sammen i midtforsvaret.
Gi gjerne poeng og kommentar!!

Skrevet av Ole M. Skjæveland

4 kommentarer:

Terje Lutsi sa...

Bra med en så solid seier på en middels? dag!

Anonym sa...

Me hadde en goe dag! Kjørte jo øve brusand i andre omg! di hadde isje sjans... einaste va at di fekk litt press siste 10 min når me hadde bytta 9 spelera... Inkludert Burre fram som spiss... :-D Syns me jor d bra eg! 1000 poeng t alle:-p
1 omg snakke me isje om!

Anonym sa...

Ingen bra kamp av oss egentlig, men veldig bra å vinne 7-2 på en "dårlig" dag og etter å ha benyttet oss av så mange bytter. Jeg tror det var mange som ikke var helt seg selv (iallefall meg), men stod på og gjorde sitt beste og det er bra.

Vanskelig å gi poeng. Synes hele laget var temmelig jevnt denne kampen.

Anonym sa...

eg e isjokk som ikkje ble nevnte i kamp raporten etter ett solid innhopp de siste 10 som spiss!! eg va tross alt i ballen!