Kalender

søndag, oktober 01, 2006

Sandnes Ulf-Sviland 5-4

Sviland stilte med følgende lag:
4-4-2 Øystein-Stian,Tore B,Magnus,Tore E-Hening,Jonni,Jørn,Oli-Mark,Jarle

Målene kom i denne rekkefølgen:
1-0 ulf
2-0 ulf
2-1 Flott raid og bra avsluning av Tore B.
3-1 ulf
4-1 ulf
4-2 Jarle med et fantastisk skudd:-)
5-2 Ulf scoret på et horibelt dømt straffe spark
5-3 Jonni med et fantastisk skudd på volly frå 20meter
5-4 Jonni flott solo raid og lurt plasert skudd.

Synes dette var en ganske god kamp av Sviland, men det blei tap pga altfor mange personlige feil.
Men innsatsen var det ingen ting og sei på og spillet var også fint til tider.
Vil trekke frem innsatsen og spillet til Jonni pluss eg synes Schoopp fikk ro i rekkene bak då han kom inn som midtstopper i andre omg.
ellers jevn og god innsats av de fleste.
men....litt for mange personlige feil.

Poeng og kommentar!!!

Skrevet av Ole M Skjæveland

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kjekk kamp,hvor ett uavgjort-resultat hadde vært rettferdigt.Dommeren og KUN dommeren syns ett straffespark va korrekt+andre feil avgjørelser...Korrupsjon i lokal-fotballen ?!!
I LEGENDENS fravær fekk Magnus den umulige rollen.Overhodet ingen tvil at Magnus e mer enn god nok !!Men d blir kaos i rekkene FORELØPIGT når både Magnus&T.Barsnes ikkje har den enorme rutinen til LEGENDEN..+e for like i spillestil fortsatt.Neste sesong vil d bli tøff konkuranse om stopper-plassene!!!

3.poeng: 3.poeng: Jonni spiller kjapt&enkelt på få touch og jobber som besatt!!Soneklart BB,tilogmed uten de 2 målå.E øvealt og 1 DRØMME-MÅL som e omtrent umuligt og skåra på !!

2.poeng: Schopp gjør en svært bra jobb som innbytter på midtstopper-plass i LEGENDENS fravær.Bucci imponere igjen me stødigt backspill!!
1.poeng: ALLE på sviland som spilte en fin fin kamp underholdningsmessig.

-1.poeng: NR.10 som sklei utforbi banen på ræva etter og blitt tatt tunnel på....
-2.poeng: LEGENDEN som oppholdt seg i sverige
-3.poeng: "Dommeren" som må gi seg ASAP

Håper at fin-spillet forsetter på tirsdag når Orre skal knuses i skogen.
Alle spillerene MÅ fortsette til neste sesong,hvor topp 2 bør være ambisjonen.

Terje Lutsi sa...

Nok en kjekk kamp av Sviland. Sviland spiller myebra og underholdende fotball for tiden. Dommeren hadde ingen god dag på jobb denne dagen. Straffen Sandnes fekk var jo helt latterlig. og i rettferdighetens navn så burde Stakki som den han er latt være å sette den i mål. Men nei...

Poeng:
3poeng: Jonni. Spiller enkelt og effektivt.
2poeng: Tore Barsnes. Solid spiller. skårte igjen fra stopperplass.
1 poeng: Bucci. Inne i en god periode. Forsvarer bra og gjør noen flotte løp.

-1 poeng: Stakki.
-2 poeng: veret.
-3 poeng: Dommeren og Waterboy. Sviland hadde jo ikke vann!

Anonym sa...

Takker å bukker:-D Va kjekt å spela på lørdag, lige når der e litt reinfullt å bløtt på banen!

My points går t:

3p Schoopp - Grunnen t at me isje sleppe inn mål i 2omg. Får litt mer orden på forsvaret med god rutine! (Magnus klarte seg bra og, men schoopp va meget!

2p Bucci - E i storform! springe så besatt å har klart å luka vekk di feilpasningane han sleid litt me før sommeren. (Ps. Du e isje spiss sånn du påsto seint på lørdagskvellen)

1p Laget... Grunnet bra innsats både på banen For me vinne 2omg 2-0 å jer aldri opp... Burde hatt minst 1p...



Poengivning på festen:

3p Henning! for å sovna før kl 2300!! (hvis eg huske rett)

2p meg for herverk på diverse dyre ting( heldigvis funka di)

1p Bucci for å gå ner t pubben på ålgård å isje komma inn! Bra jobb me drikkå mann! Reiste heim ittepå, kansje lurt! (hmmm burde kansje eg og jort)...

Anonym sa...

Takker for poeng. Jeg ER egentlig spiss. Fatter ikke at ingen kan se det ;)

3p. Jonni: To flotte mål, jobber bra og tar godt hånd om Stakki.
2p. Tore B: Har endelig funnet ut at han kan score mål. Bør være mer villig til å gå frem på corner og frispark.
1p. Schoopp: Bringer ro i bakre firer. Ingenting å utsette på Magnus, men Schoopp var GOD.

Poeng fra festen:
3p. Henning: Serverer meg baileys når jeg åpenlyst ikke har behov for mer alkohol.
2p. Stian: Sier han er dårlig i bordtennis, men slår en skru jeg aldri har sett maken til.
1p. Jørn: Lot meg vinne i bordtennis selv om han ledet godt.

Anonym sa...

Det tok dere forresten 1.5 år å lære å ta i bruk kallenavnet mitt. Fantastisk.

Anonym sa...

waterboy du har peiling! I'm back på tirsdag, skal då med min ENORME rutine ta knekken på Orre. Denne bloggen har fått meg til å innsjå at di gamle fortsatt e eldst. har idag hatt ett personlig møte med styre om å fortsette min ENORME karriere ved å forlange kontrakten ut 2010 sesongen. Dette bør være grunn nok,til dei som sitter heime og tviler om de skal ver med neste år og. Legenden skal, det er god nok grunn til å fortsette. Ses imårå.

Anonym sa...

waterboy du har peiling! I'm back på tirsdag, skal då med min ENORME rutine ta knekken på Orre. Denne bloggen har fått meg til å innsjå at di gamle fortsatt e eldst. har idag hatt ett personlig møte med styre om å fortsette min ENORME karriere ved å forlange kontrakten ut 2010 sesongen. Dette bør være grunn nok,til dei som sitter heime og tviler om de skal ver med neste år og. Legenden skal, det er god nok grunn til å fortsette. Ses imårå.

Anonym sa...

waterboy du har peiling! I'm back på tirsdag, skal då med min ENORME rutine ta knekken på Orre. Denne bloggen har fått meg til å innsjå at di gamle fortsatt e eldst. har idag hatt ett personlig møte med styre om å fortsette min ENORME karriere ved å forlange kontrakten ut 2010 sesongen. Dette bør være grunn nok,til dei som sitter heime og tviler om de skal ver med neste år og. Legenden skal, det er god nok grunn til å fortsette. Ses imårå.

Anonym sa...

Syns me bør ta en kåring av årets mål i sviland eg! Start en kåring jørn/oli!!

Men målå må nomineras fysst!!

Anonym sa...

Er det noen tvil om hva som er årets mål da?
Det har jo blitt en vane for meg å score årets mål. Ikke mange som kan stille opp mot hverken "Ronaldo-målet" mitt mot Kåsen og headingen mot Helleland.
Står vel mellom meg og Jonni i år også.

Anonym sa...

Står alltid mellom meg å Bucci! I år tar eg an lett! volleyen min va fantastiske!